5 תשובות
שואל השאלה:
כאילו קודם אני שמה קרם פנים ואז אני שמה את המייקאפ ועיפרון ואייליינר והכל?
כאילו קודם אני שמה קרם פנים ואז אני שמה את המייקאפ ועיפרון ואייליינר והכל?
לפניי.
לפני, אחרת זה ימחק את כל האיפור.
ואמרו לי שהקרם מחזיק את האיפור יותר זמן או משהו כזה..
ואמרו לי שהקרם מחזיק את האיפור יותר זמן או משהו כזה..
לפני
באותו הנושא: