4 תשובות
וואה וואה המצב קשה
למה את צריכה שידעו הכי כיף ליהיות שקט
שואל השאלה:
זה לא כיף אבל
אנונימית
שואל השאלה:
כאילו לא מרגישים את הנוכחות שלי אני חוזרת לבצפר אחריי שבועיים שלא הייתי וכזה אף אחד לא שם לב אפילו לא המורה שלי
אנונימית
שואל השאלה:
שוכחים כל הזמן .
אנונימית