4 תשובות
רק לא לחץ. כי זה האוייב של כל הצלחה. המבחן יגיע ותעבור/י אותו והכל יהיה בסדר
אל תיהיה בלחץ לא ישפיע בכלל על העתיד וכנראה גם לא תלמדי יותר מדעים בתיכון
שואל השאלה:
עכשיו למדתי 3 שעות ועשיתי סיכום ותודה לכולכם אני לא מבינה למה הייתי בכזה לחץ (=
זה לא משנה לך כלום בחיים סכלל בכלל.
אבל כן תשקיעי בשביל הקטע ובשביל הביטחון עצמי שלך