5 תשובות
וואלה לא אבל הבנתי שיש כאלה שמקבלים, מחקו לי כרגע רק את התאריך של ה4.8 אבל אני כן אתגייס מתישהו באוגוסט
שואל השאלה:
כן יש הרבה ב4.8
לי שמו ב14 והבנתי שלהרבה דחו
כן יש הרבה ב4.8
לי שמו ב14 והבנתי שלהרבה דחו
חבר טוב שלי מתגייס באוגוסט ולא דחו לו והוא קיבל שיבוץ אם זה עוזר
את צריכה תפקידי קביעה או מיון?
שואל השאלה:
מתי קיבל?
מתי קיבל?
באותו הנושא: