5 תשובות
לא אני קיבלתי 100 בי' ו100 ביא' והמורה אמרה לי שאני צריכה לקבל 20 כדי לעבור
לא
כיתה י לא רלוונטית לציון של הבגרות, הוא מורכב מהציון של כיתה יא וכיתה יב
שואל השאלה:
אצלנו זה גם ב י
אנונימי
שואל השאלה:
כי גם הייתה לנו בגרות ב י
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימית אבל כמה קיבלת בציון הסופי אחרי המגן
אנונימי