6 תשובות
שואל השאלה:
אני יודע טוב מאוד איפה היא עומדת ולאן זה מתקדם, אם אני אחשוב אחרת אני פשוט אשקר לעצמי
אנונימי
אם היא נכנסת לקשר רציני עם מישהו או לפחות חושבת על זה אין טעם להמשיך לדבר איתה, אל תיכנס בין מערכת יחסים של שני אנשים לטובתך
לקחת עשרים צעדים אחורה, להתרחק- בתור מישהי שהייתה בסיטואציה הזו זה רק גרם לי להיקשר יותר. עדיף לנתק.
שואל השאלה:
כן לזה התכוונתי..
אנונימי
הסתבכתי, אם הכוונה שהיא רוצה מישהו אחר, נתק.
זה סתם יגרום לך להתחבר אליה והקשר יקטע
מה