6 תשובות
אם כבר נכנסת להריון אין מה לעשות
אבל אמא שלי שרדה אז בסדר
והיא ילדה 3 ברצף בקיסרי..
שואל השאלה:
מה אומר שרדה היה. לה בעיות בהיריון?
אנונימית
כשאני נולדתי כל הזמן הסתובבתי ואני הראשונה
לאחיות שלי עבר רגיל
חוץ מזה שאחותי אחריי הייתה קצת פגה(קטנה) אבל היא הייתה בסדר, היא הייתה בגודל תקין יחסית
שואל השאלה:
רופאה הפחידה אותי
אנונימית
ביני ובין אחותי יש בקושי שנה ושתינו נולדנו בקיסרי
מה הבעיה בזה