התחברות הרשמה

אכלתי היום פסטה שניצל אחד טעמי פסק זמן וחטיף זה הרבה לכל היום

20 במאי 2024, 23:57
ערך קלורי    
תשובה אחת
לא, אכלת רק ארוחה אחת
ע
עייפה0
באותו הנושא:
אכלתי הרבה היום? פסטה ושניצל מרק אפונה ובמבה
אכלתי היום בבוקר שייק פירות ובצהריים פסטה ושניצל
אכלתי היום חופן אחד של פסטה (לא מלא) עם רוטב עגבניות (מצקת), שניצל תירס,
אכלתי היום רק פסטה ושניצל תירס לארוחת צהריים ובבוקר ובערב לא אכלתי כלום זה בסדר?
אכלתי היום פסטה טעמי ובננה...זה יותר מידי?
איזה טעם פסטה הכי טעים לאכול עם שניצלים?
עם אכלתי היום שניצלים ופסטה, ועכשיו כריך טונה זה יותר מדי?
אכלתי היום 2 צלחות ענקיות של פסטה ועכשיו בא לי 2 שניצל תירס עם פיתה , לאכול?
אכלתי הרבה היום פסטה ושניצל ושוקולד
מה לאכול- תפוח אדמה מוקרם/ שניצל תירס/ פסטה/ יוגורט ביו בטעם תות?
מה כדאי לי להכין פסטה רוזה עם שניצלים או פסטה מק אנד ציז עם שניצלים?