8 תשובות
אפשר כי זה אומר שיש שמש פשוט קצת מעונן
זה תלוי ברמת האינדקס
שואל השאלה:
זהו אנחנו בעונה שתמיד יש 8/9 אינדקס הקטע בגלל העננים
זהו אנחנו בעונה שתמיד יש 8/9 אינדקס הקטע בגלל העננים
אנונימית
את יכולה להשתזף כל עוד רמת האינדקס גבוהה
כל עוד יש אינדקס של יותר מ3 את יכולה להשתזף כי שיזוף זה פגיעה של הdna וכל חשיפה ישירה לשמש(גם אם יש עננים) היא משבשת את הdna
שואל השאלה:
וואלה? פשוט מרגיש שהעננים מסתיר את השמש אז יש פחות השפעה
וואלה? פשוט מרגיש שהעננים מסתיר את השמש אז יש פחות השפעה
אנונימית
אין קשר, העננים זה טיפות מים בסופו של דבר אז הקרינה עוברת דרכם (דרך אגב אני לא ממליצה להשתזף והפואנטה שלי היא שצריך לשים קרם הגנה גם כשיש עננים.. למרות שגם אני לא תמיד מקפידה על זה)
שואל השאלה:
אהה רגע נראה לי שיש אובך אי אפשר
כי אובך ממש חוסם את הקרני שמש לא? והולך להיות אובך
אהה רגע נראה לי שיש אובך אי אפשר
כי אובך ממש חוסם את הקרני שמש לא? והולך להיות אובך
אנונימית