37 תשובות
מה זה המצלמות האלה
אנונימית
הכל בגלל ביבי אתה לא מבין? זה יהיה דיקטטורה
שהחזון של חלק מהממשלה זה לבודד את ישראל מהמערב ולהפוך למדינת הלכה ימנית קיצונית אז זה חלק מהתהליך...
מה היה במצלמה הזאתי?
גם אני, אבל זה הממשלה שלנו לצערי עד שאנחנו נחליף אותה החודש
ap זה סוכנות ידיעות אמריקאית, והיא הגדולה בעולם...

וכמעט כל אתרי החדשות משתמשים בתיעודים של המצלמה משם..
כרגע חופש הביטוי עושה רק רע צריך לדעת להשים גבולות ומי שטוען אחרת שילך מפה
זה היה בגלל משהו בטחוני
(הם צלמו את הצבא באיזה מקוםכשהיה אסור)
אנונימי
חופש הביטוי קיים מסיבה אם לא נראה את הצד האחר נהיה יותר ויותר עיוורים
הערוץ הזה ליטרלי תיעד את השביעי לעשירי
וצילמו חומר של מיקום של לוחמים וודפאק למה אנשים כל כך טיפשים
דווקא אני ראיתי שעד היום הייתה סתימת פיות לכל מי שלא שמאל. סוףסוף יש חופש ביטוי רחב יותר וגם דעות אחרות מהתקשורת (שכידוע רוב ישראל לא חושב כמו התקשורת, מכלכך הרבה סקרים שנעשו, הרייטינג של ערוץ 14 מוכיח את זה)

לא הייתה שום סתימת פיות עובדה ערוץ 14 קיים
עכשיו מה זה אומר על אל גזירה
הפוך אם כבר כפרע...
בתור ימנית אתה יודע כמה סתימת פיות ואכיפה בררנית חוויתי בחיים?
מעצרי שווא, הרחקה מנהלית, אלימות משטרתית מיותרת...
נעצרתי 4 פעמים ומרוב שזה חרטה אין לי תיקים בכלל.
מי שטוען שיש סתימת פיות ואכיפה בררנית כלפי השמאל לא בעולם
"הערוץ הזה ליטרלי תיעד את השביעי לעשירי"

למה זה לא מוסרי?

"וצילמו חומר של מיקום של לוחמים וודפאק למה אנשים כל כך טיפשים"

יש לזה ראיות? גם אם כן זו לא מדיניות שלהם או משהן
"הפוך אם כבר כפרע...
בתור ימנית אתה יודע כמה סתימת פיות ואכיפה בררנית חוויתי בחיים?
מעצרי שווא, הרחקה מנהלית, אלימות משטרתית מיותרת...
נעצרתי 4 פעמים ומרוב שזה חרטה אין לי תיקים בכלל.
מי שטוען שיש סתימת פיות ואכיפה בררנית כלפי השמאל לא בעולם"


אני חושש שאת חיה במדינה אחרת
בישראל המשטרה לא מתמודדת עם פושעים שעוצרים משאיות סיוע או עם מתנחלים ששורפים כפרים של ערבים
ומכה משפחות של חטופים שמפגינות
"אתה משווה בין אל גזירה ל14?"

כן. אחד אנטי ציוני בצורה קיצונית האחר ציוני בצורה קיצונית שניהם לא טובים אבל לחסום אחד ולא את האחר זה יותר לא מוסרי
"כרגע חופש הביטוי עושה רק רע צריך לדעת להשים גבולות ומי שטוען אחרת שילך מפה"

אתה פתטי
זה כל הקיצונים בממשלה.
^^^^לא הבנתי מה אתה בא לומר
אלה היו מצלמות שצילמו באופן לא חוקי משדרות את רצועת עזה ואת פעילות הכוחות של צהל
הצילומים האלה עוברים לאל ג'אזירה
תיעודים כאלה מסכנים את החיילים שלנו אז טוב מאוד שהחרימו את זה
ושואל השאלה יבושה של בן אדם זה מסכן את החיילים שנלחמים כרגע בשביל שאתה תוכל לחיות פה בנורמליות ואתה מתלונן?
אתה יודע בכלל מה זה מצלמות של ap?
אנונימי
יש פה חופש ביטוי ויותר מדי אבל זה רק לצד שחוסם כבישים ושורף כבישים בגלל שהם לא אוהבים את ביבי שאגב נבחר בבחירות דמוקרטיות ברצף במשך שנים (והשמאלנים לא אוהבים את התוצאות הדמוקרטיות לכן הם רוצים בחירות בכל שנה שביבי נבחר ולא משנה להם מה התירוץ לבחירות העיקר לא ביבי)
זה בכל העולם
ישראל לא מיוחדת
זה מצלמות של אלג'זירה שפירסמה תיעודים "משמחים" ב7 לאוקטובר. טוב מאוד שהחרימו לה הגיע הזמןן. אל מה אתה מתלונן בדיוק זה מסכן את החיילים שלנו שנלחמים גם בשבילךך
..
חופש הביטוי הוא לא אבסולוטי
אל ג'אזירה לא אמורה לקבל תצלומים מעזה ולקטלג אותם למטרות הסתה
מהלך לגיטימי לגמרי
סורי מכירה יותר מידי חיילים מתים ופצועים, ולא רואה שום תוצאות בהחזרת החטופים אז
לדעתי לא שווה את זה, גם אם זה חשוב ל"ניצחון"
מאחל לכל השמאלנים בריאות
אנונימי
לא נימאס לכם
ההוא נפל מביניין הכול בגלל ביבי
מישהו נושם באלגנטיות מהכול בגלל ביבי
יש הומלס ברחוב הכל בגלל ביבי

ביבי לא אלוהים הוא לא יכול לדאוג לכול דבר בארץ
אני חושב שהשמאל החליף מילים.
לדיקטטורה הוא קורא "דמוקרטיה"
לדמוקרטיה הוא קרא "דיקטטורה".
להגיוני הוא קורא "הזוי"
ולהזוי הוא קורא "הגיוני".
לחסר רגישות ואכזרי הוא קורא "הומני ומוסרי"
ולמוסרי הוא קורא "אכזרי".

וכמו שאמר הנביא, "מי שמרחם על אכזרים סופו שיתאכזר על רחמים"
והמשנה בסוף מסכת סוטה - בעיקבתא דמשיחא - הטוב יהיה רע והרע יהיה טוב, המלכות תהיה למינות ובין ועד לזנות ואין תוכחה. חוכמת סופרים תסרח ויראי חטא יימאסו.
מה אתה רוצה יש דמוקרטיה טובה היא לא מתחילה ללכת והחרימו את אל ג'אזירה אם אתה לא יודע מזה אל ג'אזירה זה ערוץ חדשות ערבי נגד ישראל תומך פלסטין וחמאס
למה אל ג'אזירה נמצא פה בכלל?
אנחנו אהבלים
"יש פה חופש ביטוי ויותר מדי אבל זה רק לצד שחוסם כבישים ושורף כבישים בגלל שהם לא אוהבים את ביבי שאגב נבחר בבחירות דמוקרטיות ברצף במשך שנים (והשמאלנים לא אוהבים את התוצאות הדמוקרטיות לכן הם רוצים בחירות בכל שנה שביבי נבחר ולא משנה להם מה התירוץ לבחירות העיקר לא ביבי)"

מכל מדינות העולם הראשון ישראל מדורגת בין הנמוכות מבחינת חופש ביטוי. ושיש לכם בעיה עם חופש ביטוי יותר משפיל את המדינה מכל דבר שאל גזירה אי פעם פרסמו
"למה אל ג'אזירה נמצא פה בכלל?
אנחנו אהבלים"

כי ללא חופש הביטוי שלהם אנחנו לא נוכל לראות את הצד השלילי של המלחמה ולבחור צד
כתבתי בברור "העולם הראשון"

וטוב שלא השוואת אותנו לגרמניה הנאצית
שואל השאלה:
וואו אנשים אני מדבר על חברת apשזה ערוץ אמריקאי בכלל והחרימו מצלמות
החרימו את המצלמות של אך גזירה והעבירו אותם לap
לא.?
אנונימי
תבכה