7 תשובות
כן
האזור הצפוני עובר קודם כל בנמל חיפה
לפעמים זה קורה,אבל אני מאוד מקווה שהחבילה שלך תגיע כמה שיותר מהר ובקרוב
שואל השאלה:
בכל מקרה, כדאי להתקשר לדואר?
כןכןכן,עדיף
אוליי הם נתקלו בבעיה שאין מי שיביא את החבילה,אוליי היא נאבדה בדרך או שהחבילה בטעות הגיעה למקום אחר ולא אלייך,מקווה שזה לא המקרה ושהם יסדרו את זה ויתנו לך אותה
שואל השאלה:
עכשיו נשלחה לי מאמזון הודעה שנעשה ניסיון למסןר את החבילה שלי ודואר ישראל נתקלו בבעיה במהלך מסירת המשלוח, מה זה אומר?
כן,היא נמצאת בחיפה למיון נוסף כדי לדעת למי להביא את זה,היא בדרך אלייך .
אגב סוף סוף יש פה עוד קרייתים