5 תשובות
שואל השאלה:
אבל אפשרי חהתכתב באנונימיות ולא להיות בשיחה?
אבל אפשרי חהתכתב באנונימיות ולא להיות בשיחה?
אנונימי
יש את סה"ר אבל הם לא פסיכולוגים
יש את עמותת ערן
ערן
כן, אפשר להתכתב איתם דרך האתר שזה אנונימי לגמרי ולא צריך לתת שום פרטים על עצמך
באותו הנושא: