22 תשובות
שאלה 7ב מתסבכת
אבל היה נחמד חוץ מזה לפי דעתי
היה נורא
ממש לא התחשבו אבל בהשוואה לשנים של הקורונה שם זה היה לכתוב את השם ולהגיש כזאת רמת קושי
ואנחנו עוד בשנת מלחמה
יענו מי שב יב ולא הלך לו טוב שנה שעברה גמור חח
מצידם מלחמה זה קל יותר מקורונה כנראה
טיפשים
שנה שעברה היה קל הבגרות האמת
נכון
מי שביב שיגיד תודה שזה מועד ב שלו
ליוד אלפים אין עוד מועד ב
שנה הבאה?
פיצלו ל2 שאלונים
אשכרה
קיצר אני חותך לscratch לא יודע מה איתכם
היה לי קשה חוץ משאלה 4
היה לי קשה מאוד על אף שהשאלות היו ברמה נמוכה :)
שואל השאלה:
היה זוועה אפילו המורה שלי אמרה מה
אנונימית
שואל השאלה:
לחח מה אני ביב וזה השאלון הראשון שלי איך מועד ב
אנונימית
מה שאלון ראשון ביב
הזוי
למה רק ביב אתם מסיימים מדמ"ח
הזוי לגמרי, לי נשאר עוד אנדרואיד בלי קשר אבל שאלון ראשון ביב זה מוזר.
שואל השאלה:
למה מוזר אני עושב 5 יחל וזה השאלון הראשוו וגם האחרון שלי וכשיתי גם הערכה חלופית בכיתה י וזהו
אנונימית
כי זה מוזר שאת עושה את זה ביב
עושים את השאלון הזה בד"כ ביא ומסיימים פשוט