7 תשובות
זה נורא נפוץ.
יש גם טעימים
תלוי עד כמה אבל כן
הכל מגעיל עדיף לשתות את האבקה עם מים קרים עם חלב יותר מדי מתוק
את לא רוצה אני אקח
שואל השאלה:
בוא תיקח
בוא תיקח
אנונימית
יש כתובת?
באותו הנושא: