6 תשובות
למה אני בטלפון במקום ללמוד
למה אני לא ישנה
וואי למה אני בטלפון במקום ללמוד זאת ממש שאלה פילוסופית כי בסוף תמיד מסיימים בטלפון וזה כזה לא נשלט זה פשוט קורה
אנונימית
אם אני חושבת על הקראש ומדמיינת אותנו וזה אז הוא יודע על זה?
למה הוא עשה לי את זה
"איך אני יוצאת מהמצב הזה?"
באותו הנושא: