17 תשובות
שואל השאלה:
בטוח??
אנונימית
אחח איך אני זוכרת את הגיל הזה
פשוט חכי להיות 16 אין יותר מידיי מה לעשות..
אנונימית
שואל השאלה:
אבל רק עכשיו אני יכולה לעשותת
אנונימית
לא נכון, גם בעתיד תוכלי לעשות.. אני מבינה את הלחץ של בא לך עכשיו אבל זה לא ההזדמנות היחידה.. ובכללי יש כל מיני עגילים לא אמיתיים שאפשר להזמין ולענוד עלייך סתם ליופי..
אנונימית
שואל השאלה:
לאלא תקשיבי
אני בספטמבר מתחילה בית ספר צבאי
אז רק עכשיו אוכל חעשות עגיל שיחלים עד אז
אנונימית
וההורים שלך לא מסכימים?
אנונימית
כנראה שגם שם יבקשו ממך להוריד..
קראת תקנון?
אנונימית
שואל השאלה:
נופ
אני רוצה לעשות ספטום כי זה מושלם
אנונימית
שואל השאלה:
ואני יכולה להוריד אותו
אנונימית
שואל השאלה:
להחביא**
אנונימית
שואל השאלה:
וכן קראתי תקנון
אנונימית
אה כן את גם יכולה לסובב אותו לבפנים
אנונימית
טוב אני בודקת לך משהו רגע חכי
אנונימית
שואל השאלה:
יאי תודהה
אנונימית
טוב בדקתי עם כמה חברה וכל מי שעושה מתחת לגיל 16 צריך אישור בכתב/ טלפון מההורה על פי חוק.. כן שמעתי שיש ילדים שנראים בוגרים ופשוט נכנסים ומבקשים בביטחון וכזואליות ולפעמים פירסרים לא שמים יותר מידיי לב, יש גם כאלה שזייפו שיחת הורה בעזרת חבר מבוגר..
הזמנים השתנו וכל הפירסרים היום עובדים על פי חוק..
אני לא מייעצת לך לעבור על החוק אלא למצוא דרך לשכנע את ההורים שלך בצורה מתוחכמת וברגע שיש לך את האישור שלהם אז הכל יהיה חוקי ויעבור חלק..
אני לא בנעליים שלך ויכול להיות שמבחינת ההורים שלך זה אסור מכל בחינה ולא בהכרח שהטענה שלהם מוצדקת..
אבל אם מרגיש לך שיש את האופציה לשכנע אותם את יכולה להסביר להם ש1. זה איזור שאפשר להחביא את העגיל. 2. עגיל זה לא קעקוע ואם את בוחרת להוריד במיוחד באיזור הזה לא ישאר זכר לעגיל. 3. להסביר להם שאת עושה את הבחירה הזאת ממקום שכול ושאת רוצה את זה כי את אוהבת את איך שזה נראה ויעשה לך טוב במובן מסוים ושלא ישירות ישללו את איך שאת מרגישה)
אבל יכול להיות גם שההורים לא אנשי שיח אז במצב כזה זה בעיה..
ובהצלחה בבית ספר הצבאי אחות!
אנונימית
שואל השאלה:
וואי תודה רבה
אני בטח לא אצליח לשכנע אותם אבל באמת תודה רבהה 3>
אנונימית