8 תשובות
כשהייתי בת 7 ראיתי אורות של חללית לשנייה בחצר ואף אחד לא מאמין לי
את יודעת מה זה עבם?
זה לא חללית חייזרים.
זה עצם בלתי מזוהה אלה הראשי תיבות
וכן ראיתי, המורה שלי
זה לא חללית חייזרים.
זה עצם בלתי מזוהה אלה הראשי תיבות
וכן ראיתי, המורה שלי
כן
בתמונת פרופיל שלי
בתמונת פרופיל שלי
אני ראיתי פעם אחת משהו בהיר מאוד בחושך בלילה(הסתכלתי האפליקציה של טלסקופ כזה שהורדתי שמראה ברזולוציה מאוד גבוה וזה היה בכלל מאדים מסתבר שזה גם נחמד)
כן בטיול שנתי היה לי עבמ במקלחת היה קסום
מעניין איך זה שככל שטכנולוגיה של מצלמות השתכללו יותר ויותר ככה פתאום יש פחות עדויות של עב"מים.
כן הזוכה באירוויזיון השנה רכב על אחד וגם נראה כמו אחד.
סתם, לא שזכור לי
סתם, לא שזכור לי
היה במקרה גם עין באמצע? חח
באותו הנושא: