5 תשובות
קולסינר אני ממליצה של לוריאל ועם באה לך משהו עדין יותר יש את של מייבלין. ומסקרה הטלוסקופיט באמת טובה ממש. טינט של אנה זק מסקארה זה טוב ומחזיק גם בשפתיים
שואל השאלה:
ומשהו לגבות את יודעת??
אנונימית
גל גבות של קרליין יקר יחסית אבל יש עליו מלא המלצות אני אישית שמה מוצרים לשיער בגבות (ג'ל)כי לא מצאתי אחד טוב שלא עושה לבן
מסקרה של סקיי היי!!! הכי טובה בפער וכל גבות הכי טוב ששמעתי עליו זה קרליין
גבות-ווקס/סבון גבות של ארגניה שיש בו גם שמן קיק
קונסילר- סופר סטיי של מייבלין והקונסילר של לוריאל
פודרה-פלורמר השקופה בתפזורת
סומק קרמי -של אנה זק
אבקתי- יש הרבה אז תבחרי מה שיפה לך פשוט
שפתיים-טינט סקארה ותוחם 07 גם של סקארה
מסקרה-טלסקופיק/בולד