6 תשובות
זה צומח כל שלושה שבועות בערך וזה לא נכון שזה נהיה שחור ועבה יותר, זה נכון רק לגבי גילוח, בשעווה השערות צומחות אותו דבר.
גם לא הייתי ממליצה לחמצן כי גם אם פחות רואים את השערות כי הן בהירות, הן עדיין קיימות וזה מגעיל.
גם לא הייתי ממליצה לחמצן כי גם אם פחות רואים את השערות כי הן בהירות, הן עדיין קיימות וזה מגעיל.
שואל השאלה:
סבבה, תודה רבה
סבבה, תודה רבה
אנונימי
אני לא מורידה כי בקושי יש לי... ואת הקצת שיש אני מחמצנת..
הקוסמטיקאית שלי לא ממליצה על זה היא אומרת שעדיף לחמצן כי שמורידים זה גודל שחור יותר ושיערות עבות יותר
שואל השאלה:
וכל כמה זמן צומח לך? זה יעיל?
וכל כמה זמן צומח לך? זה יעיל?
אנונימי
כן, בשעווה אצל קוסמטיקאית, וזה לא יקר זה עולה בערך 40 שקל.
באותו הנושא: