3 תשובות
שואל השאלה:
תודה רבה על העצה
תודה רבה על העצה
אנונימי
תראה, אתה מכיר את עצמך הכי טוב ויודע אם זה יתאים לך או לא.
אישית? אני הייתי רוצה להיות בבסיס סגור, חלק מהחוויה. אבל זה תלוי בך ומה מתאים לך. אתה
חושב שלא תרגיש שם סיפוק לאורך זמן? תעבור. אתה לא בטוח? תנסה להמשיך לראות איך אתה מרגיש עם זה ותחליט עוד כמה חודשים
אישית? אני הייתי רוצה להיות בבסיס סגור, חלק מהחוויה. אבל זה תלוי בך ומה מתאים לך. אתה
חושב שלא תרגיש שם סיפוק לאורך זמן? תעבור. אתה לא בטוח? תנסה להמשיך לראות איך אתה מרגיש עם זה ותחליט עוד כמה חודשים
שואל השאלה:
פשוט מפחיד אותי שאתחרט אחר כך אם באמת אעשה דבר כזה
פשוט מפחיד אותי שאתחרט אחר כך אם באמת אעשה דבר כזה
אנונימי
באותו הנושא: