למי שניגש כבר בעבר למועד ב במתמטיקה המועד ב יותר קשה מהמועד הרגיל ???
לפני חודשיים ירדתי לארבע יחידות במתמטיקה היום הייתה לי בגרות והלך לי מזעזע ברמה שאני אקבל 70 משהו כזה מהרגע שירדתי השלמתי מבחנים כדי שיוכלו לתת לי ציון מגן והגישו אותי על מגן 100 מה שרציתי לשאול זה האם המועד ב יותר קשה מהמועד הרגיל ? ומתי כותבים את המועד ב ? האם כתבו כבר?