5 תשובות
שבע וחצי שעות
זה אומר שכדי לך לישן יותר שעות
שואל השאלה:
^ אני ממש רוצה אבל בונים פה בניין ממול והם כל הזמן מעירים אותי היום במזל הצלחתי לישון יותר זמן
^ אני ממש רוצה אבל בונים פה בניין ממול והם כל הזמן מעירים אותי היום במזל הצלחתי לישון יותר זמן
אנונימית
ישנת שעתיים יותר ממני
אנונימית
7 וחצי וזה טוב אני ישן 4 בגלל שיש אנרכיה במדינה וחוקי לעשות רעשים מטורפים בכל שעה ואור אין מה לעשות וואו מה שאני מאחל להם
באותו הנושא: