4 תשובות
שואל השאלה:
אצלי זה קרה
אצלי זה קרה
אנונימי
כן מלא
אני האחות הקטנה, אז לא
לא. ההורים לא מחזירים לי במכות וזה גם טפשי אם היו עושים את זה ובטח שלא חינוכי, אבל אם אני מעז לתת מכה לאחותי אז בטוח שאקבל עונש ממש גדול מאבא שלי, לצערי פעם עשיתי את הטעות הזאת וסבלתי מספיק מהעונש שקיבלתי גם בלי מכות.
אנונימי
באותו הנושא: