3 תשובות
כן, יש לי את האפליקצייה אבל האייפון בתיקון אז אני זוכרת שקוראים לזה בני נוער עובדים והלוגו של זה, בקישור:
שואל השאלה:
חוץ ממנו חח
חוץ ממנו חח
"בני נוער עובדים" מעולהה
באותו הנושא: