6 תשובות
אז שתענה, אל תחשבי שהיא חושבת רעות עלייך כי יכול להיות שהם סתם שוקיסטים
אנונימית
שואל השאלה:
כן צודק אבל פשוט דיברנו אל זה וקבענו שאני יבוא אבל אחרי זה נזכרתי שאני לא יכולה אז רשמתי לה עם היא יכולה להחליף את הימים אבל לא יצאתי סתומה וכאילו מביכה ונראת אחת שלא יודעת לכתוב כי רשמתי לה כיאלו כי היא המנהלת של העבודה שלי אני מקווה שהיא לא חושבת אליי ככה
כן צודק אבל פשוט דיברנו אל זה וקבענו שאני יבוא אבל אחרי זה נזכרתי שאני לא יכולה אז רשמתי לה עם היא יכולה להחליף את הימים אבל לא יצאתי סתומה וכאילו מביכה ונראת אחת שלא יודעת לכתוב כי רשמתי לה כיאלו כי היא המנהלת של העבודה שלי אני מקווה שהיא לא חושבת אליי ככה
אנונימית
שואל השאלה:
מה זה שוקיסטים ? וכן מקווה שהיא לא חושבת רע אליי
מה זה שוקיסטים ? וכן מקווה שהיא לא חושבת רע אליי
אנונימית
הם סתם בהלם והם סתם מלחיצים אותך , הכל טוב קחי נשימה עמוקה , כי אין לך ממה לפחד
שואל השאלה:
תודה צודקת אני פשוט מקווה שהיא לא חושבת אליי משהו, והיא בכלל לא ענתה אל ההודעה זה מוזר קצת
תודה צודקת אני פשוט מקווה שהיא לא חושבת אליי משהו, והיא בכלל לא ענתה אל ההודעה זה מוזר קצת
אנונימית
לא מת העולם. והיא לא עונה לך כי כניראה אין לה עדיין תשובה. והמילה 'כאילו' לא תגרום לה לפטר אותך.
אבל בחייאת. תיפטרי מכל הדיבור הילדותי הזה. לא מוסיף לאף אחד.
אבל בחייאת. תיפטרי מכל הדיבור הילדותי הזה. לא מוסיף לאף אחד.