6 תשובות
האח הגדול, וזה בידיוק אותו הדבר כמו שעושים רוקדים עם כוכבים בזמן מלחמה..
ריאלטי יכול לתת הפסקה קצת מכל מה שקרה, כמובן לא לשכוח, אבל הפוגה קצת.
לפי דעתי זה דבר טוב, וגם לא.
מיותר לגמרי, למה צריך לשמוע עוד ריבים ועוד פילוג ??
לישון
^מה לישון זה מוקדם מידיי
לשאלה- הולכת לזגזג בין לבין בעזרת ה'
האח הגדול