11 תשובות
מרכז ולא ממש חוששת
שואל השאלה:
skyy, יש לך הרבה אזעקות?
skyy, יש לך הרבה אזעקות?
צפון, כן חושש כי כרגע המלחמה יחסית עצימה בגבול ולכולם ידוע את היכולות העצימות של חיזבאללה.
אבל אם זה יתפתח זה יהיה סרט אחר
אבל אם זה יתפתח זה יהיה סרט אחר
^^ היו לא מעט, אבל אין את הפחד הזה
דרום (מושב שגובל לשטחים (שקף))
בתור אחת שאמורה להתגייס עוד מעט (בת 21) (היה לי דחש בגלל לימודים) ושאשכרה כל החברים שלי בצבא אז כן מאוד מלחיץ..
בתור אחת שאמורה להתגייס עוד מעט (בת 21) (היה לי דחש בגלל לימודים) ושאשכרה כל החברים שלי בצבא אז כן מאוד מלחיץ..
מרכז, לא מפחדת מהם
מרכז
ולא
ולא
צפון והאמת קצת כן,אני 5 דקות ספורות מבתי זיקוק
צפון, ולא ממש
מרכז
ולא
ולא
צפון ובניגוד למה שציפיתי לא
באותו הנושא: