5 תשובות
מתחת אולי
אנונימית
יש הרבה משתנים אני "באודף משקל" אבל זה שונה בין אחד מתאמן ולא אז אם באודף משומן או משריר מבינה? גם להיות מתחת זה לא טוב לא יודע להגיד לך מה יותר טוב