2 תשובות
נתינה לזולת, ללמוד להעריך את מה שיש לך ולתת לאלה שנזקקים, אבא שלי תמיד אומר שתהני ממה שיש לך כל עוד את נותנת לאחרים ואני מסכימה עם זה ממש..
*מי שלא צריך אותי אני לא צריכה אותו
*מי שמשקר ולא מודה בכך הוא בנאדם דוחה, אם את\ה מעתיק\ה במבחן ותפסו אותך לפחות תודה\י בזה עם החברים\ות הטובים\ות שלך! הגינות עם אלה שקרובים איתך זה חשוב.
*זה שבנאדם דוחה זה לא אומר שאתה צריך להיות כמוהו
*תחזיר להם ממילים במילים כדי שיבינו כמה זה כואב ויפסיקו.
*כל אדם\חיה לומד מההורים\מהבעלים שלו
*אם תתאמץ תשנה ותשתנה
*רק הדברים הרעים הופכים אותך לטוב יותר
*אם כל העולם מגעיל זה לא אומר שאתה כמו כולם
*אם כל העולם מגעיל זה לא אומר שאתה צריך להיות חלק מכולם
זה רק חלק מהעקרונות שלי..
*מי שמשקר ולא מודה בכך הוא בנאדם דוחה, אם את\ה מעתיק\ה במבחן ותפסו אותך לפחות תודה\י בזה עם החברים\ות הטובים\ות שלך! הגינות עם אלה שקרובים איתך זה חשוב.
*זה שבנאדם דוחה זה לא אומר שאתה צריך להיות כמוהו
*תחזיר להם ממילים במילים כדי שיבינו כמה זה כואב ויפסיקו.
*כל אדם\חיה לומד מההורים\מהבעלים שלו
*אם תתאמץ תשנה ותשתנה
*רק הדברים הרעים הופכים אותך לטוב יותר
*אם כל העולם מגעיל זה לא אומר שאתה כמו כולם
*אם כל העולם מגעיל זה לא אומר שאתה צריך להיות חלק מכולם
זה רק חלק מהעקרונות שלי..
באותו הנושא: