13 תשובות
זה לגיטימי מאוד, הכוונה היא שזה לא בסדר לצאת רק עם גברים עשירים שיבזבזו עליכן אלפים בדייט ראשון כאילו זה אילון מאסק, אני לא מכליל כן? אבל הרבה נשים היום מחפשות רק כסף, לא אכפת להן מהבן אדם עצמו.
בדיוק ^^
שמעו אתם קצת איבדתם את זה
אני בתור בחורה בחיים לא אלך לדייט ראשון עם מישהו למקום יקר, אבל כן הייתי מצפה שישלם עליי למקום שכן הלכנו (ושוב זה באמת לא יקר אבל זה להראות על הרצון וההשקעה, ואם בחורה הייתה מתחילה עם גבר הייתי מצפה לראות יותר השקעה מהצד שלה, נטו על מי שהתחיל קודם)
אני בתור בחורה בחיים לא אלך לדייט ראשון עם מישהו למקום יקר, אבל כן הייתי מצפה שישלם עליי למקום שכן הלכנו (ושוב זה באמת לא יקר אבל זה להראות על הרצון וההשקעה, ואם בחורה הייתה מתחילה עם גבר הייתי מצפה לראות יותר השקעה מהצד שלה, נטו על מי שהתחיל קודם)
אני הכרתי את הבת זוג שלי וואלה הלכנו לסרט ישבנו אכלנו פיצה הלכנו למשחקייה כזה וואלה אחר כך ישבנו במסעדה אבל ראיתי קודם שיש עניין וחיבור ולא אני לא קמצן כי כולה מלאה בזהב ותכשיטים
אני פשוט בדקתי לפני לראות שיש עניין להשקיע בה
אני פשוט בדקתי לפני לראות שיש עניין להשקיע בה
כי את חושבת שאני אלך ואקח בחורה למסעדה שהיא תבחר אוציא 1500 שקל על תפריט שבסוף הערב היא תגיד שמע לא נראה לי?
כסף מוציאים שמכירים
מי שרוצה להכיר מכירה גם בלי צורך בללכת למסעדת יוקרה בשווי של 1500 שקל פלוס
אפשר להכיר במסעדה לא אומר שתכירי מישהו על הים
אבל לא ללכת דייט ראשון לדפוק סטייקים פרגיות וצלחות גריל
אפשר לשבת במסעדה בכיף 300-400 שקל ולהכיר
אלא אם כן את חולקת עליי והיית מוציאה עליי 1500 בלי להכיר אותי
כסף מוציאים שמכירים
מי שרוצה להכיר מכירה גם בלי צורך בללכת למסעדת יוקרה בשווי של 1500 שקל פלוס
אפשר להכיר במסעדה לא אומר שתכירי מישהו על הים
אבל לא ללכת דייט ראשון לדפוק סטייקים פרגיות וצלחות גריל
אפשר לשבת במסעדה בכיף 300-400 שקל ולהכיר
אלא אם כן את חולקת עליי והיית מוציאה עליי 1500 בלי להכיר אותי
מסכימה
ויותר מזה, אני לא אכנס לגבר אישה- אלא לעובדה שלרוב גברים מתחילים עם בחורות והייתי מצפה ממי שרוצה והתחיל שהוא גם זה שישקיע וישלם על הבחורה ויראה לה שהוא באמת מעוניין בה
ולא להיכנס לסכומים מטורפים כן? זה יותר ההשקעה, ולבחור מעליי^ אף בחורה לא תצפה ממישהו שישלם עליה 700 שקלים בדייט כן? פשוט נטו להראות השקעה ורצון וכן שישלם פשוט אובייסלי לא צריך ללכת למקום התחלתי שהדברים שם מגיעים ל700 שקל
ויותר מזה, אני לא אכנס לגבר אישה- אלא לעובדה שלרוב גברים מתחילים עם בחורות והייתי מצפה ממי שרוצה והתחיל שהוא גם זה שישקיע וישלם על הבחורה ויראה לה שהוא באמת מעוניין בה
ולא להיכנס לסכומים מטורפים כן? זה יותר ההשקעה, ולבחור מעליי^ אף בחורה לא תצפה ממישהו שישלם עליה 700 שקלים בדייט כן? פשוט נטו להראות השקעה ורצון וכן שישלם פשוט אובייסלי לא צריך ללכת למקום התחלתי שהדברים שם מגיעים ל700 שקל
לא נכון, אני הייתי בחובות של 100 אלף שקל
וכל מתנת יומולדת ובלי קשר גם ימי אהבה וגם סתם ככה הוצאתי את הבת זוג שלי למסעדות יוקרה לבתי מלון קניתי לה שרשרת מכסף אמיתי טבעת מיהלומים משובצת 1 קארט ולקחתי אותה לטייל
מי שרוצה משקיע ומי שלא משקיע חרטטן .
אין קשר לרעילות את בוחרת את הגבר שלך והוא בוחר את האישה שלו
אם לא מתאים לא נשארים
וכל מתנת יומולדת ובלי קשר גם ימי אהבה וגם סתם ככה הוצאתי את הבת זוג שלי למסעדות יוקרה לבתי מלון קניתי לה שרשרת מכסף אמיתי טבעת מיהלומים משובצת 1 קארט ולקחתי אותה לטייל
מי שרוצה משקיע ומי שלא משקיע חרטטן .
אין קשר לרעילות את בוחרת את הגבר שלך והוא בוחר את האישה שלו
אם לא מתאים לא נשארים
השקעה היא באופי של הגבר
אם אני יודע שהיא חשובה לי אז כן חובות תמיד יהיו לזמן הקרוב אז מה לא נשקיע?
קניתי לה והבאתי לה ועשיתי מה שרק יכולתי בשביל שהיא תהיה מאושרת למרות שהיא תמיד אומרת שגם פרח מבחוץ מספיק לה
הכל תלוי באופי.
אם אני יודע שהיא חשובה לי אז כן חובות תמיד יהיו לזמן הקרוב אז מה לא נשקיע?
קניתי לה והבאתי לה ועשיתי מה שרק יכולתי בשביל שהיא תהיה מאושרת למרות שהיא תמיד אומרת שגם פרח מבחוץ מספיק לה
הכל תלוי באופי.
ועל זה נאמר המשפט החכם
"זה לא הרבה אבל זה כל מה שיש לי"
"זה לא הרבה אבל זה כל מה שיש לי"
כי נכון לעכשיו לחלק ענק מהישראלים יש בעיות כלכליות, יוקר המחיה גדל בהרבה ואי אפשר תמיד להוציא מאות שקלים על מסעדות
אז אלא אם כן את מוכנה לדייט בפלאפל, אני אגיד מההתחלה שאני מוכן רק חצי חצי, אולי את יחסית עשירה ו-320 ש"ח נראה לך נורמלי לשלם בבילוי, לא לכולם זה ככה
אפילו על עצמי לא הוצאתי 320 ש"ח על בילוי של חצי שעה, אני יכול לבלות יום שלם בקניון כולל סרט, מזון מהיר וקארטינג ולא להוציא יותר ממאה
אני מחושב כלכלית, אם לא מתאים לה מישהו כזה, אף אחד לא הכריח אותה לצאת איתי
אז אלא אם כן את מוכנה לדייט בפלאפל, אני אגיד מההתחלה שאני מוכן רק חצי חצי, אולי את יחסית עשירה ו-320 ש"ח נראה לך נורמלי לשלם בבילוי, לא לכולם זה ככה
אפילו על עצמי לא הוצאתי 320 ש"ח על בילוי של חצי שעה, אני יכול לבלות יום שלם בקניון כולל סרט, מזון מהיר וקארטינג ולא להוציא יותר ממאה
אני מחושב כלכלית, אם לא מתאים לה מישהו כזה, אף אחד לא הכריח אותה לצאת איתי
לא רוצה שאף בחורה תראה בי רצון להשקיע
אהבה לא תלויה בכסף.
אהבה לא תלויה בכסף.
שואל השאלה:
בחיים לא הייתי בדייטים שיצאו 1000 700 שקל
המקסימום ובאמת בהגזמה הדייט הכי יקר שהייתי בו החשבון יצא 320 על שתינו
אולי בדייט ראשון כואב להוציא על אדם זר ,אני מבינה אבל לצערי התופעה שאני מדברת עליה נמשכת גם אחרי שאתה בזוגיות עם בן אדם כבר חודשים
אלא אם כן הוא לא אחד שבחובות להוציא על בת הזוג שלך 100 150 שקל ,לא כזה ביג דיל כמו שכולם מנסים לעשות.
בחיים לא הייתי בדייטים שיצאו 1000 700 שקל
המקסימום ובאמת בהגזמה הדייט הכי יקר שהייתי בו החשבון יצא 320 על שתינו
אולי בדייט ראשון כואב להוציא על אדם זר ,אני מבינה אבל לצערי התופעה שאני מדברת עליה נמשכת גם אחרי שאתה בזוגיות עם בן אדם כבר חודשים
אלא אם כן הוא לא אחד שבחובות להוציא על בת הזוג שלך 100 150 שקל ,לא כזה ביג דיל כמו שכולם מנסים לעשות.
אנונימית
בדיוק^
באותו הנושא: