6 תשובות
יכול להיות אבל זה ממש הדבר האחרון שמעניין אותי בנוגע לחטופים
אנונימית
ממש ממש לא לפי עדויות נשמע שבדיוק להפך
אנונימי
אני מקווה שלא
בואו נהייה מציאותיים איכס לא, זה אולי נראה כמו בספרים/ סרטים אבל לא להגזים הם מחבלים, שונאי ישראל.. לא.
אנונימית
מקווה שלא למרות שאין דרך לדעת
לא נראה לי
למרות שהתסמונת הזאת היא הפרעה רגשית ואין לי ספק שהחטופים סובלים מהפרעות רגשיות ונפשיות לרוב
התקווה שלי היא שאף אחד לא יהיה שבור לנצח בגלל הטראומות שהם עוברים שם בכל שניה שהם שם
ושאף אחת לא הוכנסה להיריון בעל כורחה:(
רק המחשבה על זה גורמת לי לרצות לבכות, לשאוג מעצבים ולשלוח בולדוזרים כדי להפוך כל פלסטלינאי להיסטוריה רחוקה ומאובקת
למרות שהתסמונת הזאת היא הפרעה רגשית ואין לי ספק שהחטופים סובלים מהפרעות רגשיות ונפשיות לרוב
התקווה שלי היא שאף אחד לא יהיה שבור לנצח בגלל הטראומות שהם עוברים שם בכל שניה שהם שם
ושאף אחת לא הוכנסה להיריון בעל כורחה:(
רק המחשבה על זה גורמת לי לרצות לבכות, לשאוג מעצבים ולשלוח בולדוזרים כדי להפוך כל פלסטלינאי להיסטוריה רחוקה ומאובקת
באותו הנושא: