9 תשובות
כן חד משמעית
כן ברור
ברור, אני בעד שוויון. בדייטים הראשונים אני משלם (אלא אם כן היא רוצה להתחלק) אבל זה סתם מיושן ואני עושה את זה נטו כי זה משהו שמצפים לעשות. שוויון זכויות בקיצור
כן ברור זה לא רק הוא
כן
ברור זאת השקעה של שני הצדדים
ברור.
אלא מה היא פשוט תשב שם ואנחנו נהיה מפעילי הצגה?
אלא מה היא פשוט תשב שם ואנחנו נהיה מפעילי הצגה?
כן ברור
כן למה לא?
אנונימי
באותו הנושא: