10 תשובות
חחח נראה שהתשובה הראשונה צודקת...
אם את באמת לא מאמינה יותר אז את לא אמורה לחשוב על זה שאת תקבלי על זה עונש...מי ייתן לך עונש? מה שאת לא מאמינה בו? שמבחינך לא קיים?
אני אגיד לך אישית- אני לא חושבת שיש איזו דת נכונה או לא נכונה, אני פשוט מאוד חושבת שיש דבר כזה שנקרא להיות בן אדם לפני הכל, תהיי בן אדם ושום דבר שבשמיים לא יעניש אותך.
אם את אומרת שאת כבר לא מאמינה שהוא קיים, אז איך הוא אמור להתנקם בך בדיוק?
את סותרת את עצמך.
בעצם זה שאת מפחדת שהוא יתנקם בך, את אומרת שאת כן מאמינה בו.
איפה ההיגיון פה?
הפאה הורודה.
להיות בן אדם טוב שלא הולך עפ"י רצון ה' זה לא מבטל את מציאותו.

לשאלה.
ה' יתברך מחכה לך שתחזרי אליו! את הבת שלו! הוא מתגעגע אלייך!!!
אתיאל
למה אתה חזרת מהמתים בשביל להגיד שיש לאלוהים?התייעצת איתו אישית מה נכון ומה לא? מה זה עוזר שמישהו סתם תפילין אבל חמש דקות אחריי מתנהג ברשעות לאנשים ? כולנו חלקיקית אבק בתוך הייקום הזה, הזמן שלנו קצוב, צריך להיות אנשים טובים
למה לא
אבל אם את חושבת שהוא לא קיים אז איך הוא יתנקם בך
נשמע שאת עדיין מאמינה
אם את חושבת שהוא יתנקם בך אז זה אומר שאת עדיין מאמינה בו. ולמה את כבר לא מאמינה?
בוודאי שצריך להיות אנשים טובים, אבל זה לא סותר את היהדות.

הרבה אנשים - לצערינו - מתנהגים לא טוב, גם המניחים תפילין וגם האלה שלא. מי שמניח תפילין - גם עושה דבר טוב בעצם ההנחה. זה שאח"כ הוא עושה מעשים רעים , אינו קשור להנחת תפילין.
זה כמו להגיד "אני לא גזענית אבל אני ממש שונאת אשכנזים".
את פשוט סותרת את עצמך. בין אם הוא כועס או לא, מה אכפת לך? הוא לא קיים.