7 תשובות
רק אם את בודדה
אני לא רוצה לבוא ליב אבל מכריחים
אנונימית
לא הלכתי למסיבת סיום של כיתה ט' והכל בסדר לא קרה כלום
בכלל לא מוזר
לא, גם אני לא באתי
שואל השאלה:
אבל לא ידברו עליי כזה יואו היא לא באה מה יש לה איזה מוזרה מביכה?
אבל לא ידברו עליי כזה יואו היא לא באה מה יש לה איזה מוזרה מביכה?
אנונימית
באותו הנושא: