18 תשובות
כן
_m
שואל השאלה:
נניח
ביפולר
חרדה
לא יודעת מה יש עוד סתם זרקתי
הפרעות נפשיות
שואל השאלה:
ואם הוא נוטל תרופות?^^
ולמה אתה בטוח שיש אנרגיה רעה?
שואל השאלה:
תפרטו למה כן ולמה לא
מניחה שכן, מי אני שאשפוט אותו אם אני במצב שלו.
כן
מה הבעיות
הייתי שופט מה שאני רואה בעיניים, לא מה שכתוב לה על הנייר, למעשה אני לא מאמין שמישהי בכלל תחשוף בפניי מה כתוב לה בתיק הרפואי, למה לה ? ממילא לא רואים את זה אז למה שמישהי תדווח לי ? אני באמת לא מבין את השאלה של שואלת השאלה
כן וגם יש כאלה חרדות שלא משפיעות על הסביבה אבל זה כן קשה לראות מישהו סובל לי יש מליון חרדות וocd וזה רק אני בין עצמי וזה בכלל לא משפיע על הסביבה אפילו אף אחד לא שם לב
שואל השאלה:
מה זאת אומרת למה שתדווח לך? בתור בן זוג שלה אתה אמור לדעת מה עובר עליה ועם מה היא מתמודדת? ^^
מספרים דברים כאלו
אם היא מספרת שיש לה חרדות ממשהו, זה דבר אחד, אבל אם היא אומרת: תשמע חבר, דע לך שיש לי אבחנה פסיכיאטרית כזאת וכזאת, זה מטופש לגמרי, אני צריך לראות מי נמצא מולי, אם יש לה תיק רשמי ריק בקופת חולים אבל היא שרוטה לגמרי זה לא עוזר לי שהתיק ריק- אני מדגיש את הפער בין אבחנה רשמית לבין מה שיש בשטח.
עכשיו אני אשאל אותך שאלה הפוכה, אם היית נפגשת עם בן על כוס קפה והוא היה מספר לך, תשמעי אבחן אותי פסיכיאטר עם הפערת מאניה דפרסיה ולפני שנה סבלתי מדיסטימיה, תמשיכי להיפגש איתו ?
בסדר, אז אם סיפרו לך את זה בדייט שלישי, זה יעבור כמו הרוח?
כן
כי ממזמן הבנתי שהפרעות נפשיות לא מעידות על הבן אדם. לרוב יותר על הסביבה והילדות שלו. ובלי קשר, אני מאמינה שעם כל הפרעה נפשית אפשר לחיות כשלומדים אותה ואותנו בתוך זה. זה רק חלק ממישהו, לא מי שהוא.
ואני לא חושבת שבגלל "הפרעה נםשית" שזה דרך אגב בעיניי מונח מאוד סטיגמטי ומקטין. צריך להעניש מישהו.
לא יודעת אם בוודאות הייתי יוצאת עם כל אחד כזה, כי גם נרקיסיסט זו הפרעה נפשית.
אבל גם כאלו שזה התפתח תורשתי אצלם יקבלו ממני צאנס לפחות
לעולם לא אשלול בתוקף אנשים שמתמודדים עם דברים שקשורים בנפש
שואל השאלה:
זה לא דברים שמספרים בדרכ בדייט הראשון
אלה בשלב יותר מתקדם