14 תשובות
השאלה הכי מטומטמת שיצא לי לראות עד עכשיו
זה למה אני אוהב ומעריך בנות כי נימוסים נולדים איתן לא כמו הבנים קקה חרמנים חצופים רק חושבים על הזיין שלהם ( אגב אני גיי )
אנונימי
כן? אתה באמת שואל אני לא מבינה
כי גברים לא מתלהבים מבחורות שנראות ממש טוב ? חחח אנשים הורגים אותי פנ
לרוב כן
אנונימית
ברור כמו שבנים מתלהבים מבנות מהממות אותו דבר
וואלה לא, בנות אוהבת רק גברים מכוערים וקטנים ונמוכים עם שתי צמות או קוקיות גם תופס
אם יש לו גולגול (קוקס) מהשיער באף ועם שפשפות בבית שחי וואו וואו אין יותר סקסי מיזה
מה זה השאלות האלו חחח
לרוב הן מתלהבות מטוי
מה יש להם לעשות עם חתיכים
כי סתם לדוגמה הקראש שלי הוא לא חתיך ,אבל יש לו אישיות שאני התאהבתי בה .
אנונימית
הם יכולות להתאהב , אבל אם הם יראו את האופי והם לא יאהבו את האופי , זה לא היה משנה כמה אתה יפה או לא האופי בסופו של דבר זה העיקרי .
אנונימית
אני מתלהבת מבנים שמנגנים בגיטרה
טוב אבל עכשיו רציני למרות שגם קודם הייתי רצינית האישיות יותר חשובה מהמראה זה לא משנה עד כמה יפה מישהו יראה לי אם לא תהיה לו אישיות טובה אז זה לא משנה
אנונימית