8 תשובות
יש לו he/him בביו
שואל השאלה:
מצחיקה ילדה
אנונימית
לא הבנתי את השאלנ
שהוא תמיד בצד שלי, לא סותר אותי
יותר תלתלים משכל@
יש הבדל בין מין לבין מגדר. גבר זה מגדר. זכר זה מין. מגדר מתייחס להגדרה עצמית (גבר, אישה, איפשהו ביניהם או לא זה ולא זה). מגדר מתייחס לאיך האדם מרגיש ואיך הוא מזדהה. זכר זה מין, זה האנטומיה שלך, זה מתייחס לאיברי הרבייה שנולדת איתם וכרומוזומים. זה שונה, אל תבלבלי בין גבר לזכר
שואל השאלה:
לא מה
אנונימית
את רוצה לדעת אם זה שאת יוצאת איתו הוא "גבר"?