18 תשובות
תלוי מתי
לא
אני מכחישה במציאות שיש לי סטיפס בכלל
שואל השאלה:
חח וואי אהבתי את התשובות, איזה מכחישים
אנונימית
לא
אם מישהו ישאל אני אכחיש
srq
לא
אני אוהבת לבלבל את המוח ובגלל זה אני מכורה
לא אחי מה כתבת הרגע
לא (כן אין לי חברים אז כיף להעביר פה את הזמן ובסטיפס כל החולי נפש השווים)
לא מסכים אבל צריך פרח
שואל השאלה:
קח
אנונימית
זה נכון
אבל לא בגלל זה אנחנו מכורים
אני מכורה לסטיפס כי משעמם לי
ואז אני עונה תשובות לאנשים
ואז יש לי מה לעשות וכבר לא משעמם
אבל אני רוצה לדעת איזה מהתשובות שעניתי עזרו ואיזה ספאמים שלי נמחקו כבר
מפה לשם יוצא שאני נתקעת באפליקציה הזאת כל היום.
קצת