43 תשובות
שיהנו כן? פשוט לא מבינה איך הן לא חושבות שההורים שלהם וכל המשפחה שלהן צופה בהן
שואל השאלה:
אולי לא אכפת להן
אני חושבת שזה סופר לגטימי
בהאח הגדול בחוץ לארץ כל הנשים והגברים מתלבשים ומתנהגים ככה
אנונימית
כלום
לא אכפת לי מהן
זכותן.
נראה לך לא יאה ?
מוזמנת לסגור את התוכנית
זה לא שכאילו ציפתם שיהיו שם צנועים אתם יודעים את התוכן של האח הגדול
לא רוצים? אל תצפו
אנונימית
אחרי כמה ימים שם מרגישים בנוח מדיי
לחלקן יש גוף יפה אבל לא מתעמק עכשיו
אנונימי
אם לא נוח לך אל תצפי...
אנונימית
סתם מביכות
אנונימי
לא יוגע בינתיים לא ראיתי אף פרק תודה לאל
שחבל שנשים מנרמלות את זה שיתייחסו אליהן כמו בשר

אחכ נשים ואני בניהן מקבלות הטרדות על ימין ועל שמאל כי גברים כבר איבדו פורפורציות
ומבחינתם פרצת גבול מסויים אז הכל כשר



אני לא אומרת לא לחשוף. אבל שזה חא יהיה בהתרסה ושבזה לא יהיה תלוי הערך העצמי שלך


ואם את כבר לובשת פרובוקטיבי אל תתנהגי בצורה טו מאצ מינית שאנשים חסרי שליטה לא יפגעו בך


כי אין מה לעשות אנחנו חיים בעולם שלגברים יש יצר מאוד חזק, ויש מלא סוטים
ואני חוויתי כמה מהם
ראינו גבר שהסתובב חשוף ליד נשים ולא קרה לו כלום וראינו אישה שלבשה חשוף ליד גברים שזה נהיה מרכז השיח ושימת הלב



שורה תחתונה אלוהים תפגיש אותי בבקשה עם גברים שחשוב להם אופי
ואם אפשר להפסיק לשלוח אלי סוטים או מבוגרים אז אני גם אשמח
ואני בכלל לובשת דגמחים וטישרטים




עריכה*** אין לי כוח אליכם על מה המינוסים ראבקק טוב מה איכפת לי, שימו עוד
לא אכפת לי תאמת הן לא מזיזות לי חלק קטן מהחיים
אבל מה זה משנה שיעשו מה שבאלהן
שאנחנו במדינת ישראל למזלינו ולא באיראן
אני בעיקר מופתעת שהן מסכימות להיכנס לבית האח הגדול.
מה אכפת לך מה הן עושות לא הבנתי
הדיירים האלה חושבים שהם באו לחופשה כנראה
אנונימית
לא מפריע לי אם הן מסתובבות בביקיני ליד הבריכה. מפריע לי אם בחורה לובשת חשוף בשביל להראות את עצמה ולהיות לא צנועה.
שלא באמת אכפת לי יותר מדי
מזעזע ממש אני רציתי להקיא
מה אתה אומר על בנים באח הגדול שמסתובבים בלי חולצה?
אנונימית
שזה דוחה
מעניין לי את קצה הציפורן של נסראללה
שלאף אחד לא אכפת מהסדרה הלא קשורה למצחאות הלא נורמלית שלנו
חושבות חם רותח לוהט
פרידה סתם זנותית לדעתי
פשוט יודעים שמצלמים אותם והם מתנהגים מוקצן לפעמים.
הסדרה הזו בכללי לא שווה הרבה, ככה בהתאם התוכן שצורכים ממנה.
היא נחמדה להעביר את הזמן, רוב הדיירים הופכים לבדיחה לכמה שנים כשיוצאים משם וחבל
פרידה בעניי זו** אמיתית
והדר גם חסר לה קצת כבוד
אנונימית
שאנחנו במדינה דמוקרטית, הן יכולות להתלבש איך שהן רוצות, וזו זכותן המלאה, הן הופיעו לי בבית אם חוטיני? לא(גם אם הן כן החוטיני יםריע פחות מזה שהן פרצו לי לבית), אז למה שזה יעניין אותי, אני פשוט מפחדת מהרגע שמישהי מהבנות האלה תגיד משפט כלשהו שיהיה מספיק אייקוני בשביל שייצרו מזה סאונד והוא יהיה ויראלי ואז בום טראח הפוריו בפח, אני לא רואה האח הגדול אז למה שזה יהיה בפוריו שלי
עד לפני הצבא לא הייתי צופה בזה (ועוד לבד)
אבל השנה אמרתי לעצמי שאני סתם אבדוק כזה בחפיף מי האנשים שיש השנה
וולאה הזעזעזתי, אף אחד באופן מוחלט לא מעניין, אין פאילו איזו דמות מעניינת או יוצאת דופן
לא משהו אבל הבנים השנה ואוו
אנונימית
אם אתם שואלים אותי זו בכלל תוכנית פתטית שצריך להכחיד
הבנות העונה הזאת מעפנות. ילדות משעממות או ערסיות מפחידות
אנונימי
שיעשו מה שבא להן
^מה טוב בבנים השנה?
אותו דבר כמו בנים שמסתובבים בלי חולצה באח הגדול
אין בעיה כל עוד זה לא חוצה את הגבול של לשבת בארוחת שישי בלבוש מלא (לא עכשיו חצאית או משהו) פשוט לב בחוטיני
לאח הגדול מגיעים אנשים שלא אכפת להם מה יגידו עליהם בחוץ, גם מבחינת לבוש.
חוץ מזה שיעשו מה שבא להן מה אכפת לך? הן ממש לובשות לבוש רגיל שאפשר לראות
גם כשהולכים ברחוב
שואל השאלה:
וזה גם לא נכון בהרבה מדינות בעולם שיש האח הגדול נשים מסתובבות איך שבא להן ומקבלות כבוד כמו גבר בדיוק לא בגלל המראה שלהן אלא בגלל מי שהם
אנשים שמפלים נשים הם אנשים רעים מאוד
אנונימית
אין מה לעשות ככה זה
נשים צריכות להיות יותר שמורות מגבר
ואם את לא מסכימה אז כנראה את כזאת בעצמך וקשה לך לשמוע את האמת
אנונימית
שואל השאלה:
נשים לא צריכות להיות דבר שהן לא רוצות
זאת אפליה נשים מכוערת
ומוסר כפול צבוע
אנונימית
אין מה לעשות ככה זה
מי שרוצה שיגידו עלייה אולי מילים על איך שהיא מתלבשת ונראית אז שתזרום עם זה ותשא בתוצאות
כמו שלפרידה מהאח הגדול יצא שם של מישהי זנותית וזורמת
אף אחד לא מדבר על תום ואומר עליו דברים רעים כולם מדברים רק על פרידה
ככה זה, בחורה שזורמת ושחושפת מלא מעצמה יותר מסתמנת
אנונימית
שואל השאלה:
מי שחושב בצורה כזאת הוא אדם חשוך מיזוגן ושונא נשים
הם אלה שצריכים לחנך את עצמם
לא היא
מכירה אנשים שמעריצים ומתים על פרידה
אדם שמפלה ומתייחס במוסר כפול לנשים בגלל שהן נשים
הוא אדם מגעיל
אנונימית
טוב
אנונימית
זה לא אותו דבר כמו גבר שמסתובב בלי חולצה באח הגדול
אישה שתסתובב עם חזייה תמיד תהיה יותר חסרת כבוד מאשר גבר
גברים ונשים בחברה מבחינת לבוש הם לא אותו דבר
אנונימית
שואל השאלה:
זה הדרך החשוכה שאתה מסתכל על הדברים
ואם זה הצורה הסקסיסטית שאת מסתכל על נשים
זה אומר הרבה עלייך
אנונימית