5 תשובות
הגיוני לגמרי כי הן מבאסות אותך
כן מכירה אתזה לגמרי הכול בסדר
כן מכירה אתזה לגמרי הכול בסדר
את יכולה פשוט להכיר עוד חברות ויותר להתקרב אליהן ומהאלו שיש לך עכשיו קצת להתרחק אם הקשר כבר לא כמו קודם
את לא חייבת להפסיק לדבר איתן לגמרי בשביל להתקדם ולהכיר עוד אנשים שיעשו לך יותר טוב
וזה לגיטימי אין לך מה להרגיש רע
את לא חייבת להפסיק לדבר איתן לגמרי בשביל להתקדם ולהכיר עוד אנשים שיעשו לך יותר טוב
וזה לגיטימי אין לך מה להרגיש רע
שואל השאלה:
הבעיה שאני משום מה מרגישה שלא מגיע לי חברות אחרות אז אני נשענת עליהן.. אני מרגישה אבל שאני צריכה כבר להיות במקום אחר עם אנשים אחרים
הבעיה שאני משום מה מרגישה שלא מגיע לי חברות אחרות אז אני נשענת עליהן.. אני מרגישה אבל שאני צריכה כבר להיות במקום אחר עם אנשים אחרים
אנונימית
זה קורה למלא אנשים
אנשים משתנים משנים דעות. מתחילים להיות סגנון שונה ממה שהם היו פעם
תשמרי איתם על קשר אבל תנסי למצוא עוד חברות שיותר בסגנון שלך עכשיו זה בסדר גמור
את לא חייבת לנתק איתן קשר
אנשים משתנים משנים דעות. מתחילים להיות סגנון שונה ממה שהם היו פעם
תשמרי איתם על קשר אבל תנסי למצוא עוד חברות שיותר בסגנון שלך עכשיו זה בסדר גמור
את לא חייבת לנתק איתן קשר
תעשי איתם שיחה, אל תוותרי על חברות טובות ככה. יש מצב שהן השתנו והכל בסדר את צריכה למצוא עוד חברות שמתאימות לך בלי קשר אליהם. אם את רואה שיש פחות תקשורת תזמי שיחות, ואת את באמת רואה שהן לא חברות טובות ולא מתנהגות אלייך יפה תתקדמי.
מזכירה שזה קשה למצוא אנשים חדשים
מזכירה שזה קשה למצוא אנשים חדשים
באותו הנושא: