5 תשובות
בעיקרון ציוני מבחנים רגילים מ-ז עד י הולכים לפח לא מעניינים אף אחד
לא נותנים כלום חוץ מתעודת הצטיינות או תעודה רגילה בסוף שנה
זה לא נכנס לאנשהו
לא נותנים כלום חוץ מתעודת הצטיינות או תעודה רגילה בסוף שנה
זה לא נכנס לאנשהו
בקיצור עושים רגיל פשוט את לא יודעת כלום
אצלי פשוט רק אמרו לנו מקצועות שאנחנו במצב גרוע בהם
אצלי פשוט רק אמרו לנו מקצועות שאנחנו במצב גרוע בהם
זה תלוי במקצוע
במקצועות שעשית בהם בגרות פנימית, בכיתה יא משכללים ציון מגן וציון בגרות וזה מהווה 70% מהציון הכולל ועוד 30% שזה הבגרות הפנימית
חלק מהמקצועות לא נכנס בכיתה י כמו מתמטיקה אנגלית וכאלה
ציונים רגילים נכנסים רק ביא וביב לציון השנתי שהוא נכנס למגן, ועוד מתכונת ומסכם
במקצועות שעשית בהם בגרות פנימית, בכיתה יא משכללים ציון מגן וציון בגרות וזה מהווה 70% מהציון הכולל ועוד 30% שזה הבגרות הפנימית
חלק מהמקצועות לא נכנס בכיתה י כמו מתמטיקה אנגלית וכאלה
ציונים רגילים נכנסים רק ביא וביב לציון השנתי שהוא נכנס למגן, ועוד מתכונת ומסכם
שואל השאלה:
כאילו אם אין תעודות, אז מה עושים עם הציונים של המבחנים במחצית הזאת?
כאילו אם אין תעודות, אז מה עושים עם הציונים של המבחנים במחצית הזאת?
אנונימית
לא הבנתי
מה לא הבנת?
מה לא הבנת?
באותו הנושא: