10 תשובות
זה בסדר גם לי יש מחר בגרות במתמטיקה ואני לא יודעת כלום
במקום להיות בסטיפס לך תלמד
שואל השאלה:
אחלה בחלה של רעיון
אנונימי
^איך זה עוזר לך אני מנסה ללמוד אני לא מבינה כלום
שואל השאלה:
וואלה מה שחשוב זה לא להיכנס ללחץ הכל טוב מקסימום לא ילך טוב לא יקרה כלום
אנונימי
נסה להסתכל על הסיטואציה עוד עשר שנים מהיום. זיכרון הרבה פחות כואב ממה שמרגיש עכשיו
שואל השאלה:
מקווה ממילא נדפקתי במגמת מדעי המחשב לא טוב לי לפשל גם פיזיקה
אנונימי
טוב שנזכרת עכשיו
שואל השאלה:
בואנה
אנונימי
שואל השאלה:
הלך לי די טוב אגב
אנונימי