5 תשובות
לצערי יש מצב
היה קורה
אולי הייתה התנהלות יותר טובה עם זה... ואולי יותר גרועה
הכל תלוי במי זה היה
אולי הייתה התנהלות יותר טובה עם זה... ואולי יותר גרועה
הכל תלוי במי זה היה
אין לדעת
היה קורה ועוד איך
תלוי באיזו תקופת זמן, חודש, אפילו שנה לפני כבר לא רלוונטי מי הראש ממשלה, אבל בן אדם שתומך בשלטונם בעזה ומספק להם משאבים לכך בהחלט אחראי למה שקרה.
אי אפשר לדעת איך ראש ממשלה אחר היה מתנהג אבל אני חושב שב16 שנות כהונה היה אפשר לעשות דברים אחרת
אי אפשר לדעת איך ראש ממשלה אחר היה מתנהג אבל אני חושב שב16 שנות כהונה היה אפשר לעשות דברים אחרת
אנונימי
באותו הנושא: