6 תשובות
שואל השאלה:
החברה תלך רק מאוחר.
היא לא רוצה לבוא אליי גם
אנונימית
לא מכבד
אנונימית
לדעתי תלכי לחברה שבמשבר נפשי
אם השנייה היא אדם טוב היא תבין את זה
תקבעי פעם אחרת לא אשמתך
קודם כל, זה בסדר
אבל אין אופציה אולי שהחברה הזאת גם תבוא אלייך?
כשהחברה תלך תלכי אליה