7 תשובות
שואל השאלה:
כי יצאתי בהרגשה שבצורניות ניחשתי קצת וכמותי לא ידעתי חלק מהדברים, ומה שהלך לי טוב (הוראות) נגמר נורא מהר
כי יצאתי בהרגשה שבצורניות ניחשתי קצת וכמותי לא ידעתי חלק מהדברים, ומה שהלך לי טוב (הוראות) נגמר נורא מהר
ככל שהיה יותר קשה זה סימן טוב, זה הדבר היחיד שיש לי להגיד
כשאתה עונה על שאלות נכון הם מעלים את הדרגות קושי
אין למה להתעסק בזה עכשיו, חכי לתשובות
כשאתה עונה על שאלות נכון הם מעלים את הדרגות קושי
אין למה להתעסק בזה עכשיו, חכי לתשובות
שואל השאלה:
אבל נושא קצר אומר שלא הלך לי טוב?, והצורניות היה לי ממש קשה
אבל נושא קצר אומר שלא הלך לי טוב?, והצורניות היה לי ממש קשה
העיקר שתתפלי לקבל דפר טוב שיביא אותך למה שאת רוצה לשרת
מה זה רגיל זה שונה אצל כל אחד
מה זה רגיל, כל אחד טוב במשהו אחר ולכל אחד הולך אחרת
שואל השאלה:
האם זה רגיל?
האם זה רגיל?