5 תשובות
זה טבעי זה לא משבר קיומי או משהו
אותי הכי מפחיד מוות
אנונימי
לא גם אני
אני אישית מפחד מנשים
גם אני, אני מפחדת שלא אעשה את הבחירות הנכונות
אנונימית