7 תשובות
לא מי הוא בכלל
קצת לא יפה מצידו אבל אם יש משהו בדבריו זה יהיה טוב אם תיקח לתשומת לבך:)
עלק תתקלח אני בוכה^
אנונימית
בעיקרון הוא לא אמר משהו ממש רע, אבל זה קצת בלי טאקט.
תיקח את זה לתשומת לבך אם זה משהו שערער אותך.
תיקח את זה לתשומת לבך אם זה משהו שערער אותך.
כן
שואל השאלה:
זאת כאילו הערה לגיטימית?
זאת כאילו הערה לגיטימית?
אנונימי
חוסר טקט של המורה
זה לא עניין שלו
זה לא עניין שלו
באותו הנושא: