7 תשובות
לא מי הוא בכלל
קצת לא יפה מצידו אבל אם יש משהו בדבריו זה יהיה טוב אם תיקח לתשומת לבך:)
עלק תתקלח אני בוכה^
אנונימית
בעיקרון הוא לא אמר משהו ממש רע, אבל זה קצת בלי טאקט.
תיקח את זה לתשומת לבך אם זה משהו שערער אותך.
שואל השאלה:
זאת כאילו הערה לגיטימית?
אנונימי
חוסר טקט של המורה
זה לא עניין שלו