5 תשובות
כן לצערי זה כל כך לא הוגן שאין ציונים
אנונימית
צודקת אבל ניראה לי שאני פשוט ילמד איזה יומיים מראש ומה שיהיה יהיה תכלס גם אני חושבת שאני יהיה פחות בלחץ כי במילא יש לי כאילו גיבוי
אנונימית
שואל השאלה:
כן אבל זה להתחיל ללמוד את כל החומר מחדש ולמי יש כוחח
כן אבל זה להתחיל ללמוד את כל החומר מחדש ולמי יש כוחח
אנונימית
אני ניגשת כי בסוף לוקחים את הטוב מבינהם אז אין מה להפסיד
אנונימית
אני ניגשת כדי לא להמר על הציון
אין מה להפסיד אם לוקחים את הציון הגבוה מביניהם
עם כמה שזה לא הוגן אין ברירה
אין מה להפסיד אם לוקחים את הציון הגבוה מביניהם
עם כמה שזה לא הוגן אין ברירה
אנונימית
באותו הנושא: