7 תשובות
תלמדי מעכשיו, יום שלישי הזה? אפשר להצליח אם תחרשי
שואל השאלה:
כן שלישי הזה תודה
אנונימית
אני אגיד לך תאמת למדתי יום לפני אבל אני גם כל הזמן השתתפתי בשיעורים אז אם לא השתתפת עדיף שתחרשי על זה. יש לך יתרון שמעתי שהורידו לכם נושאים אז זה בטוח יהיה יותר קל לך. יש לי גם אתר עם כל הסיכומים של כל נושא, זה ממש עזר לי כי היו שאלות מעצבנות כאלו אז אם את רוצה אני יכולה לשלוח לך לינק לאתר.
https://www.zahavtzafon.edu1.org.il/brportal/br/p102.jsp?arc=2089699
אני עברתי תיאוריה 7
זה הלינק פשוט אני עדיין לא יכולה לדבר בפרטי
את מבןשלת
אם את יודעת הרבה בכללי על הכביש וכל זה זה סבבה אבל אם את לא יודעת כלום בהצלחה