4 תשובות
שהתקבלת
שהתקבלת לעבודה וכנראה סומכים עלייך
שכנראה נואשים לעובדים
או ממבט ראשוני חשבו שאת טובה
או ממבט ראשוני חשבו שאת טובה
שקיבלו אותך אבל יש סיכוי שהם היו נואשים מאוד לעובדים, לכי לעבודה אבל תפתחי עין אם משהו לא טוב לך או משהו קורה.
באותו הנושא: